16.07.2019
Vytrvalé a premyslené budovanie značky Schwarzwolf Outdoor
sa začalo tesne pred koncom milénia v roku 1999 a k dvadsiatemu výročiu je
zavŕšené aktuálnym
katalógom. Predstavuje cestu i cieľ - vývoj systémovo sa
doplňujúceho vybavenia pre komfortné a bezpečné prežitie všetkých vonkajších
aktivít, od bežnej mestskej turistiky, cez kemping, klasické aj adrenalínové
športy až po tie najnáročnejšie treky v najdrsnejších podmienkach u nás i
kdekoľvek na svete.
Začiatky s veľkými ambíciami neboli ľahké a stručne si ich
pripomenieme:
1999 -
vzniká koncept kvalitných značkových nožov Schwarzwolf.
2000 - po
období príprav a uzatváranie kontraktov dochádza k začatiu výroby.
2001 až 2003 -
na trh postupne prichádzajú prvé nože Jaguar, Heger, Panter, Styx, Puma,
Marten, Kobra a Ray so strategickým cieľom - účelnou obnovou sortimentu s
ohľadom na vývoj v odbore a pri súčasnom zachovaní preverených, nadčasových
produktov.
2004 -
Schwarzwolf sa vydáva aj mimo oblasti nožov a prichádza so sadou Steak a prvým
náradím Handy. Je podaný návrh na registráciu ochrannej známky Schwarzwolf v
Európe, v Hongkongu a v Číne. Značka sa prvýkrát predstavuje na špecializovanom
veľtrhu v Las Vegas.
2005 -
ponuka sa rozširuje o náradie. Schwarzwolf preniká za hranice SR a ČR do
ďalších európskych krajín. Sortiment značky sa objavuje aj na veľtrhu PSI v
Düsseldorfe. Prvá dodávka tovaru Schwarzwolf smeruje na Blízky východ.
2006 -
prvýkrát vychádza samostatný Schwarzwolf katalóg. Dochádza k výraznému rozšíreniu
sortimentu o batohy, baterky, japonské hodinky, ďalekohľady, krokomery, slnečné
okuliare, termosky, fľašky ... Kvalitu produktov Schwarzwolf prvýkrát majú
možnosť preveriť zákazníci v Kanade. Schwarzwolf vystavuje na samostatnom
stánku na veľtrhu v Hongkongu. Je podaný návrh na registráciu ochrannej známky
v USA.
2007 -
rozširuje sa kolekcia batohov. Novo do sortimentu pribúda outdoorový textil,
švajčiarske hodinky, turistické palice, karimatky, kompasy.
2008 -
kolekcia batohov sa rozširuje o ďalšie modely, v katalógu sa objavujú vodácke
vrecia, cyklodresy, spacie vaky a nové súpravy multifunkčného náradia. Prvé
dodávky smerujú k protinožcom do Austrálie. Pristupuje sa k redizajnu loga.
2009 -
Schwarzwolf putuje za prvými zákazníkmi do USA. Americký distribútor
Schwarzwolf vystavuje tovar tejto značky na veľtrhu PPAI. K desaťročnému
výročia značky vzniká unikátna kolekcia Decenio.
Súčasný názov Schwarzwolf
Outdoor samozrejme nie je zďaleka jedinou zmenou. Okrem tých
kvantitatívnych - čo do počtu položiek, je hlavným kvalitatívnym posunom obnova
sortimentu smerom k multifunkčným produktom. Pre príklad vyberieme tri:
Brenta je
športová skladacia taška v štyroch farebných variantoch. Možno ju nosiť v ruke
aj cez rameno vďaka popruhu, ale je možné ju premeniť v batoh. Samozrejmosťou
je niekoľko rôznych vreciek a uši aj popruhy možno skryť do špeciálneho
priestoru, rovnako ako zložiť celú tašku. Teleskopické chodecké palice Denali sa okrem Speed Lock systému pre rýchlu zmenu
dĺžky palíc vyznačujú predĺženými ergonomickými rukoväťami k voľbe správneho
úchopu pri meniacej sa obtiažnosti terénu. PowerBank Ikimba reprezentuje ďalší trend, ktorým sa značka Schwarzwolf Outdoor uberá -
hi-tech v službách outdooru. Je nielen vodeodolná a mrazuvzdorná, ale solárny
panel slúži k jej priebežnému dobíjaniu aj k núdzovému nabitie mobilu. Tieto
len tri príklady sú dôkazom nemenej dôležitého aspektu značky - a tým je
dizajn. Ak teda máme značku Schwarzwolf Outdoor a jej produkty stručne
charakterizovať, postačí nám jediná veta: prepracovaný
a stále vyvíjaný systém účelných a dizajnových produktov pre outdoor a ďalšie
vonkajšie aktivity, s dôrazom na reflektovanie vedecko-technického rozvoja a s
veľmi výhodným pomerom kvality voči cene. To všetko ponúka širokým cieľovým
skupinám štýl v znamení Schwarzwolf Outdoor.
Pred dvadsiatimi rokmi značka začínala s niekoľkými nožmi. Už
teraz sa tešíme sa, na akej úrovni sa bude Schwarzwolf Outdoor nachádzať za
ďalšie dve desaťročia.
Najhľadanejšie otázky
Kategória