02.05.2019
Outdoorové
aktivity k jari patria a kým pred rokom sme Vám predstavili reklamné
a darčekové predmety pre cyklistiku a nahliadli
až do leta s ponukou chladiacich tašiek a nafukovačiek,
teraz to na úvod bude reklamný textil. Zostaneme ale „len“ pri tričkách a mikinách.
Jarné slnko zvádza k tomu prvému, ale stále je vhodné mať k dispozícii
aj to druhé.
Tričká –
viac ako sto položiek v násobkoch farebných variant od bavlnených až
po tričká z funkčných materiálov, dámske, pánske, detské, od niekoľkých
zavedených značiek, od jednoduchých strihov po vychytané konštrukcie a
detaily. Tričká sú celoročným fenoménom trhu reklamných a darčekových
predmetov, ako prvá vrstva oblečenia na von v zime, alebo jediný odev pre
vrchnú časť tela v lete, pre šport
či bežné nosenie.
Mikiny –
takmer 80 položiek tvoriacich značky Payper, Stedman, Slazenger, Elevate a Schwarzwolf Outdoor so svojimi štyrmi mikinami: Elbrus, Besila, Comfort a Panuco.
Tento
u všetkých cieľových skupín obľúbený odev k nám dorazil pred desiatkami
rokov zo Západu, a pretože bol na ňom často motívom Mickey Mouse, rozšírilo sa u nás pomenovanie, ako ináč...mikina.
A akými technikami sa aplikujú motívy? Podobne ako na tričkách, starou dobrou sieťotlačou
alebo výšivkou.
Okrem
športového je jar aj obdobím pracovným, obdobím zahájenia prác na záhradkách, chalupách, chatách.
A hlavne s poriadnym náradím!
Na
záver sme si nechali katalóg sviežich novinek What’s New.
Partneri, ktorých zaujímajú nové druhy reklamných a darčekových predmetov,
v katalógu nájdu: elektroniku s bezdrôtovým prenosom energie, ale aj
nedobytný batoh.
Najhľadanejšie otázky
Kategória