JAR, NOVEJ 3D REKLAMY ČAS!

02.05.2019

Outdoorové aktivity k jari patria a kým pred rokom sme Vám predstavili reklamné a darčekové predmety pre cyklistiku a nahliadli až do leta s ponukou chladiacich tašiek a nafukovačiek, teraz to na úvod bude reklamný textil. Zostaneme ale „len“ pri tričkách a mikinách. Jarné slnko zvádza k tomu prvému, ale stále je vhodné mať k dispozícii aj to druhé.

Tričká – viac ako sto položiek v násobkoch farebných variant od bavlnených až po tričká z funkčných materiálov, dámske, pánske, detské, od niekoľkých zavedených značiek, od jednoduchých strihov po vychytané konštrukcie a detaily. Tričká sú celoročným fenoménom trhu reklamných a darčekových predmetov, ako prvá vrstva oblečenia na von v zime, alebo jediný odev pre vrchnú časť tela v lete, pre šport či bežné nosenie.

Mikiny – takmer 80 položiek tvoriacich značky  PayperStedmanSlazengerElevate a Schwarzwolf Outdoor so svojimi štyrmi mikinami: ElbrusBesilaComfort a Panuco.

Tento u všetkých cieľových skupín obľúbený odev k nám dorazil pred desiatkami rokov zo Západu, a pretože bol na ňom často motívom Mickey Mouse, rozšírilo sa u nás pomenovanie, ako ináč...mikina. A akými technikami sa aplikujú motívy? Podobne ako na tričkách, starou dobrou sieťotlačou  alebo výšivkou.

Okrem športového je jar aj obdobím pracovným, obdobím zahájenia prác na záhradkáchchalupáchchatách. A hlavne s poriadnym náradím!

Na záver sme si nechali katalóg sviežich novinek What’s New. Partneri, ktorých zaujímajú nové druhy reklamných a darčekových predmetov, v katalógu nájdu: elektroniku s bezdrôtovým prenosom energie, ale aj nedobytný batoh.

Skrátka je tu jar a s ním samé svieže reklamné a darčekové predmety!

Prehľad najnovších článkov

Žiadne články nenájdené.

Dôveruje nám množstvo známych značiek.

Spoľahlivé služby vykonávame aj pre tisíce stredných aj malých zákazníkov.
Staňte sa ďalším spokojným klientom.

Kategória