POLOKOŠELE – ELEGANCIA NA KAŽDÝ DEŇ

27.04.2018

Pohodlné, praktické, príjemné, vkusné, elegantné, sexy. Takéto a mnohé ďalšie prívlastky je možné použiť pre polokošele. Dajú sa nosiť každý deň, v každom ročnom období a na akúkoľvek príležitosť, od bežného nosenia, cez šport, až po letné eventy a ďalšie menej formálne spoločenské akcie. A ten výber: takmer 70 polokošieľ vo viac ako 400 farebných kombináciách!

Módnemu evergreenu a hitu menom polokošele sa nevenujeme prvý a ani posledný krát. Nakoniec boli aj témou jedného z dielov seriálu o komoditách reklamných a darčekových predmetov, pod názvom Polokošele - prvá dáma 3DR módy. V ňom uvedené historické zaujímavosti ešte doplníme, ale predtým si povedzme, v čom spočíva tajomstvo krásy polokošele a záujmu o ňu:

1.spája tie najlepšie vlastnosti dvoch druhov odevu: golier a zapínanie zdobia jednoduchú účelnosť tričiek a v rôznych variantoch obohacujú ich jednoduchú eleganciu

2.je to na nosenie pohodlný materiál: od bavlny všetkých druhov a spracovania, cez zmesové tkaniny, až po funkčné mikrovlákno pre náročné športové aktivity

3.množstvo strihov, vzorov a farebných prevedení na výber pre všetky cieľové skupiny ľudí. No a keď je do polokošele navyše tá správna postava ....

V súvislosti s vývojom polokošieľ sme uviedli, že majiteľ americkej odevnej firmy Brooks Brothers sa pri nákupe tovaru v Anglicku inšpiroval gombíkmi na golieri košieľ nosených pri hre pólo. Ten pán sa volal Edward Brooks a po návrate do USA predstavil v roku 1886 dodnes známy a obľúbený štýl košieľ button-down.

Spomenuli sme aj význam ďalšej osobnosti svetovej módy pre vývoj polokošieľ - René Lacoste - ale zabudli sme na tretieho hrdinu menom Ralph Lauren. Ten polokošeľu od tenisu, ragby i golfu priviedol v značkovej podobe späť k pólu.

Nakoniec, čo by to boli za polokošele bez značkových variant! Je jasné, že modely Payper, Stedman, Slazenger, Elevate a Schwarzwolf Outdoor si zaslúžia i adekvátnu aplikáciu vášho loga a ďalších motívov. Všetky odevy sú potlačiteľné sieťotlačou a s výnimkou Čierneho vlka (s ohľadom na použité materiály) sú dostupné aj výšivke. A čo tak polokošele vyrobené na mieru? Niet pochýb o ich atraktivite, ktorej výsledkom je posilnenie lojality u obdarovaných obchodných partnerov.

Vieme, že reklamný textil je dlhodobo a neotrasiteľne na prvom mieste na trhu reklamných a darčekových predmetov a v rámci TOP5 tvorí dokonca polovicu predajov. Polokošele tvoria jej nezanedbateľnú časť.

Prehľad najnovších článkov

Žiadne články nenájdené.

Dôveruje nám množstvo známych značiek.

Spoľahlivé služby vykonávame aj pre tisíce stredných aj malých zákazníkov.
Staňte sa ďalším spokojným klientom.

Kategória